יום חמישי, 19 באוקטובר 2017

5 טיפים להתמודדות עם החודש הכי ארוך בשנה! - חלק 1

ברוב הבתים שבהם יש ילדים, הלו"ז החודשי כולל פחות או יותר את האירועים הבאים: הופעת סיום בחוג לבלט, מסיבת סיום של חוג כדורסל, מסיבת סיום בגן
מסיבת סיום בצהרון, מסיבת סיום של בית הספר ועוד מסיבת סיום לכיתה שמארגן ועד ההורים. כפול מספר החוגים והילדים כמובן.

אם יש לכם בבית ילד קשב וריכוז, אתם כבר יודעים שהסבירות שהוא ישב בשקט בחלקים הנכונים של המסיבה, ישתף פעולה ויפעל לפי ההוראות, שואפת לאפס. כבר הייתם בסרט הזה
וחזרתם מותשים ומאוכזבים. כפול מספר המסיבות כמובן.
אז מה עושים השנה כדי שמסיבות הסיום יעברו בשלום? הכנתי עבורכם 5 טיפים להתמודדות עם החודש הכי ארוך בשנה.

הבלוג הרשמי של יואב פנחס

מתאמים ציפיות

לו"ז ברור ושיחה המסבירה בדיוק מה מצופה מהילד, יעזרו לו לעבור את האירוע טוב יותר. אבל גם אתם צריכים להתאים את ציפיות שלכם למציאות. אי אפשר לצפות מילדADHD
שובב לשבת שעות מבלי לזוז או לדבר. אתם מכירים את הילד שלכם. אם מעולם לא שיתף פעולה עם ההצגה, השירים והריקודים, מה הסיכוי שהפעם זה ישתנה באורח פלא? ובמקרה
כזה, הדבר הכי גרוע הוא לשדר לו מסר של אכזבה או חוסר שביעות רצון.



מנתבים לתפקידים מתאימים

לא כל הילדים יכולים לזכור תפקידים בע"פ, לא כל הילדים יכולים לשבת בשקט. יש ילדי קשב וריכוז שיפרחו על הבמה, יש כאלה שיפרחו מאחורי הקלעים כעוזרי הפקה. זכור לי מקרה אחד
שבו אחד המטופלים של אוצרות קיבל תפקיד קטן והפריע מאד בחזרות. המורה החכמה לא הוציאה אותו מההצגה, אלא שאלה אותו אם ירצה תפקיד אחר – להיות האחראי על הסאונד
בהצגה. אותו ילד, קיבל אחריות עצומה והיה עסוק כל ההצגה בלוודא שהשיר הנכון מתנגן ברגע הנכון. הוא עשה זאת בהצטיינות וניתב את כל האנרגיות שלו למקום הנכון.

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה