יום שישי, 13 באוקטובר 2017

עוד כתבה של יואב פנחס - הייתי נותנת לו ריטלין ובוכה ובוכה - חלק 2

"היי ד"ר יואב פנחס וצוות אוצרות,
אנחנו חוזרים עכשיו מאסיפת הורים בבית הספר של ירין.
במשך שנה שלמה הייתי מקבלת את האימיילים ממך. קוראת, דוחה את המחשבה
שצצה להרים לך טלפון וממשיכה לתת לירין את הריטילין. עד שבסוף, באיזה רגע
של ייאוש שבו הרגשתי שזה כבר לא יכול להימשך יותר, אמרתי לעצמי שאין לי מה
להפסיד - והתקשרתי. היום אני יכולה רק להצטער על שלא עשיתי את זה קודם ועל
שלא הכרתי את אוצרות לפני ארבע שנים.
זוכרים כמה חששתי? כמה פחדתי להוריד את ירין מהריטלין שעשה לו כל כך רע.
אבל הצוות הרגיע אותי, עשינו את הכל בהדרגה וככל שראינו את התוצאות כך
גבר הביטחון של כולנו בטיפול שירין קיבל.
ירין יושב בכיתה, לומד, מצליח. הציונים שלו טובים. הוא חזר לאכול, הצבע חזר לו
לפנים. הוא ילד שמח ואני מאושרת.
ישבתי מול המורה באסיפת ההורים עם דמעות בעיניים. היא דיברה ואני חשבתי על
זה שבפעם הראשונה בחיים שלי אני מרגישה נחת ואושר בסיטואציה הזו, במקום לחץ,
עצב וצורך להתגונן. כשיצאנו, הסתכלתי על ירין. הוא קרן מאושר ואמר לי "השנה אני לא
אתבאס מהתעודה שלי".
אני אומרת להורים במצבי, תחסכו על בילויים, על תכשיטים ואפילו על חוגים. תטפלו קודם
כל בילד - זה שווה הכל! אני אשמח לדבר עם כל הורה מתלבט שירצה להתייעץ איתי.
תודה על הכל".
המכתב של מיכל ריגש אותי מאד. זה לא משנה בכמה אלפי ילדים טיפלנו, כל ילד הוא
עולם ומלואו ולראות את התוצאות שניתן להשיג בזמן כל כך קצר, ממלא אותי בהרבה
מאד סיפוק. אני חושב על כל הילדים וההורים שיושבים בימים אלה מול המורה באסיפות
ההורים ויכולים לשמוע דברים אחרים לגמרי.
אני מזמין אתכם לדבר איתנו עוד השבוע, להתייעץ, להתחיל את התהליך הטיפולי
במרכז אוצרות, ולקבל טיפול טבעי, בטוח ויעיל -
אתם מוזמנים להתקשר למספר: 077-4500838

אין תגובות:

הוסף רשומת תגובה